Master studije
KOMPETENCIJE DIPLOMIRANIH STUDENATA
Savladavanjem studijskog programa Inženjerski menadžment na II master akademskom nivou studenti stiču znanja koja im definišu opšte i predmetno-specifične sposobnosti koje su u funkciji kvalitetnog obavljanja poslova u okviru struke.
– Opšte sposobnosti mastera inženjerskog manadžmenta ogledaju se u sistemskom pristupu poslovnom sistemu kroz logistiku njegovog funkcionisanja sa posebnim osvrtom na ulogu tehnologije i predviđanja promena.
– Predmetno-specifične sposobnosti mastera inženjera menadžmenta sastoje se u sposobnostima i kompetencijama planiranja kratkoročnih i dugoročnih (strateških) potreba preduzeća kroz razvoj sitema stalnih poboljšanja na principima Demingove filozofije što omogućuje kontinuirani rast i razvoj preduzeća. Studenti su posebno osposobljeni da koriste procesni pristup u rešavanju praktičnih problema korišćenjem savremenih alata i tehnika i informaciono- komunikacionih tehnologija. Master inženjeri menadžmenta su osposobljeni da elaborišu i prezentiraju rezultate svog rada, što se u edukativnom procesu proverava na studentskom naučnom skupu koji se svake godine u okviru ovog studijskog programa krajem maja organizuje na Tehničkom fakultetu u Boru.
Masteri inženjerskog menadžmenta poseduju zavidne kompetencije za kreativan pristup u rešavanju brojnih praktičnih problema, generisanjem novih ideja za poboljšanja koja dovode do rasta i razvoja u uslovima globalnog okruženja. Takođe, posebna pažnja se posvećuje sticanju kompetencija za razvoj sposobnosti i veština unutrašnje harmonizacije odnosa u kompaniji kao i harmonizacije odnosa kompanije sa okruženjem kao i razvoj profesionalne i poslovne etike.
Masteri inženjerskog menadžmenta stiču potencijal racionalnog razmišljanja i višekriterijumskog pristupa, pri donošenju odluka što im omogućuje da koriste ekonomske principe upravljanja troškovima pre nego što se oni dese, kao i racionalno korišćenje raspoloživih resursa i principe održivog razvoja. Razvoj istraživačkog potencijala je jedna od prepoznatljivih kompetencija ovih studenata koja im omogućuje uključivanje u naučno-istraživačke projekte i nastavak školovanja na doktorskim studijama.